سفارش تبلیغ
صبا ویژن



ترفند های رایانه - بهترین کدهای جاوا و کد و برنامه و کلیپ و بازی و آهنگ و...

   


نرم افزار Keyboard Sounder نرم افزاری جهت اضافه کردن صدای متناسب با تایپ روی کیبورد به سیستم شماست. این نرم افزار باعث خواهد شد احساس تازه ای را از کار کردن با انگشتان خود رو ی کیبورد به دست آورید.

 

 

وقتی شما کلیدی از کیبورد را فشار می دهید ، صدایی کوتاه و زیبا که توسط نرم افزار ساخته می شود را خواهید شنید. چیدمان اصوات در این نرم افزار بسیار جالب و زیباست.

[ادامه مطلب …]



نویسنده » » ساعت 10:44 عصر روز دوشنبه 87 خرداد 6

ثبت سایت در Google

یکی از راههای بالا بردن ترافیک یک سایت، ثبت آن در گوگل میباشد که برای اینکار شما میتوانید به آدرس www.google.com/addurl.html  مراجعه و سایت خود را ثبت کنید. دقت کنید که داخل فرم مخصوص در آن صفحه آدرس کامل سایت را بهمراه پیشوند http:// باید وارد کنید و در ضمن نیازی به ثبت همه صفحات نیست و فقط صفحه اصلی یا همان homepage کافی است چون گردشگر گوگل بنام Googlebot بقیه محتوای سایت را از همان صفحه اول پیدا میکند. پس فراموش نکنید که صفحه اصلی شما باید به همه نقاط سایت لینک داشته باشد.

بعد از ثبت سایت ممکن است مدتی در حدود یک ماه طول بکشد تا در جستجوها سایت یا وبلاگ شما نمایش داده شود

رتبه بندی صفحات یک سایت ( Page Ranking )

یکی از نکاتی که خیلی باید دقت کنید، رعایت کردن اصول و قوانین گوگل میباشد تا صفحات سایت شما در رتبه های اولیه هنگام جستجو قرار گیرد. پس از یافتن سایت شما توسط Googlebot ، صفحات تجزیه تحلیل میشوند و در یک الگوریتم، رتبه میگیرند. برای بالا بردن این رتبه، نکات زیر را باید رعایت کنید:

نکات لازم در مورد طراحی :

·       صفحات سایت باید دارای لینکهای منظم باشد تا دسترسی را به کلیه نقاط سایت آسان کند.

·       بطور حتم یک صفحه بنام site map ( نقشه سایت ) درست کنید و کلیه لینکهای سایت را در آن قرار دهید و اگر بیشتر از صد لینک دارید، بقیه را در یک صفحه دیگر قرار دهید.

·       داخل هر صفحه از مطالبی استفاده کنید که با عنوان صفحه و کلمات کلیدی( keywords ) مرتبط باشد.

·       کلمات کلیدی را که در متاتگ مشخص کرده اید باید در همان صفحه بکار برده شود.

·       بطور حتم از نشان دادن کلمات کلیدی، بصورت متن استفاده کنید بجای بکار بردن تصویر.

·       در خصوصیت alt تگها از توضیحات مرتبط با عنوان صفحه و محتوای صفحه استفاده کنید.

·       اصول بکار بردن صحیح کدهایHTML   را رعایت کنید.

·       صفحات پویا ( dynamic pages ) یعنی صفحاتیکه در آدرس آنها علامت ? است، براحتی صفحات معمولی لیست نمیشوند.



نویسنده » » ساعت 4:38 عصر روز سه شنبه 87 فروردین 13

یکی از بهترین راهکارها برای دسترسی به اینترنت راه اندازی شبکه های بیسیم وبلاگ فن آوری اطلاعات یزد – محمد حسین تقوایی زحمتکش - آشنایی با شبکه سیار وین ماکس WiMax -Worldwide Interoperability for Microwave Access   میباشد که از این نوع شبکه ها میتوان به های فای   WiFi  و یا به WiMaxوین ماکس  اشاره کرد که در اینجا چون محدوده پوششی وسیعی مورد نظر ماست به توضیح ارتباط وین ماکس WiMax میپردازیم.

WiMax که مخفف Worldwide Interoperability for Microwave Access  است با پروتکل IEEE 802.16 مشخص شده و این پروتکل مخصوص ارتباط میان یک نقطه و چند نقطه به صورت بیسیم برای شبکه های بیسیم شهری است و این تکنولوژی به کاربران اجازه میدهد در حالت ایده آل که دید مستقیم نسبت به هم دارند حتی تا فاصله 50 کیلومتر به شبکه متصل شوند ولی مسلما در شرایط غیر ایده آل که به صورت واقعی در شهرها وجود دارد مانند ساختمانها ی بلند که امکان دید مستقیم آنتنها را از بین میبرند این بعد مسافتی تقلیل می یابد و حتی در شهرهای بزرک تا 5 کیلومتر به خوبی پوشش داده میشود که این مسافت در شرایط غیر ایده آل محاسبه شده است.


......................... ادامه را باهم بخوانیم ( فقط کلیک کنید) .........................

نویسنده » » ساعت 2:7 عصر روز پنج شنبه 87 فروردین 8

افرادی که هر یک از مدارک شرکت Microsoft را اخذ نمایند به عنوان MCP ) محمد حسین تقوایی زحمتکش – وبلاگ فن آوری اطلاعات یزد - آشنایی کامل بادوره ها و مدارک  آموزشی بین المللی  شرکت مایکروسافت MicrosoftMicrosoft Certified Professional ) شناخته می شوند. این افراد از سایر پرسنل و متخصصین فن آوری اطلاعات IT متمایز می باشند و می توانند به صورتی تخصصی از محصولات و تکنولوژی های شرکت Microsoft استفاده کنند. این موضوع به روشنی قابل درک است که اخذ این مدارک می تواند امنیت شغلی شما را تضمین کرده و موجب ترقی اعتبار شما به عنوان یک فرد متخصص شود.

این مدارک که به مجموعه آنها MCP (Microsoft Certified Professiona) گفته میشود، طی امتحانات استانداردی، به افرادی داده میشود که در به کارگیری یا پیاده کردن یکی از محصولات یا فناوریهای مایکروسافت مهارت کافی کسب کردهاند. کسب این مدارک، نشان دهنده آن است که صاحب مدرک در به کارگیری آن محصول، محصولات یا فناوریها از نظر شرکت مایکروسافت تخصص کافی دارد. از سوی دیگر، صاحب مدرک میتواند به بعضی اطلاعات فنی موجود روی سایت مایکروسافت دسترسی مستقیم داشته باشد. مایکروسافت صاحبان این مدارک را به کنفرانسها و سمینارهای فنی خود دعوت میکند و مجلهای را هم ویژه این افراد منتشر میکند.


......................... ادامه را باهم بخوانیم ( فقط کلیک کنید) .........................

نویسنده » » ساعت 2:6 عصر روز پنج شنبه 87 فروردین 8

یکی از مسایلی که از روزهای اول زندگی کامپیوتر مطرح است سازگاری بین اجزای محمد حسین تقوایی زحمتکش – وبلاگ فن آوری اطلاعات یزد - با برخی از  ناسازگاری سخت‌افزاری و نرم‌افزاری کامپیوتر و روشهای رفع آن آشنا شویمسخت‌افزاری و نرم‌افزاری می‌باشد. مشکل موجود اساساً ناشی از کمبود استانداردهای طراحی در صنعت نوپای کامپیوتر بود. طراحان زیرک نرم‌افزار نیز به این مشکل دامن می‌زدند. آنها با تولید کالاهایی که با محصولات موجود ناسازگار بودند، می‌خواستند در مسابقه‌ای که بین تولیدکنندگان سخت‌افزار و نرم‌افزار وجود داشت برنده شوند.

اما حال، زمان تغییر کرده است و استانداردها نیز به لطف تلاش‌های گروه‌هایی مانند ANSI و ISO پیشرفت چشمگیری کرده‌اند. اینترنت نیز در از بین بردن چنین موانعی که بیشتر شامل همان ناسازگاری بین اجزای سخت‌افزاری و نرم‌افزاری می‌شود، نقش بسزایی داشته است.

علی‌رغم افزایش سازگاری بین اجزای مختلف کامپیوتری، شاید هر از چند گاهی شما با اندک محصولاتی برخورد کنید که با یکدیگر سازگاری نداشته باشند. در این مقاله به برخی از موارد ناسازگاری که بیش از همه شناخته شده‌‌اند اشاره خواهیم کرد و نحوه‌ی رفع چنین مشکلاتی را نیز بیان خواهیم نمود. همچنین به توضیح یکسری مسایل می‌پردازیم که شما می‌توانید با بکارگیری آنها از بوجود آمدن مشکلات ناشی از ناسازگاری بین اجزای مختلف کامپیوتر جلوگیری کنید.

 

 


......................... ادامه را باهم بخوانیم ( فقط کلیک کنید) .........................

نویسنده » » ساعت 2:5 عصر روز پنج شنبه 87 فروردین 8

 در دانش رایانه به قطعات و دستگاه‌های قابل لمس تشکیل دهنده رایانه سختمحمد حسین تقوایی زحمتکش – وبلاگ فن آوری اطلاعات یزد - رایانه یا کامپیوتر computer : با تعریف نرم‌افزار software و سخت افزار hardware  آشنا شویم(3) افزار hardware  گفته می‌شود و به بخش غیرقابل لمس مانند سیستم‌های عامل، برنامه‌های رایانه‌ای اطلاق می‌گردد.

نرم افزار وجه غیر قابل لمس به کارگیری کامپیوتر می باشد . نرم افزار یک نام عام است که به تمام برنامه ها ( که خود مجموعه ای از دستورالعملها می باشند ) اطلاق شده و نحوه رفتار کامپیوتر را تعیین می کنند . هنگامیکه سخن از نرم افزار به میان می آید منظور مجموعه ای از صفر و یک هایی است که برای سخت افزار قابل خواندن باشد اما برای یک برنامه نویس لازم نیست که با زبان برنامه نویسی ماشین آشنا باشد اکثر نرم افزارهایی که شاید خود شما هم نام آنها را شنیده باشید این قابلیت را دارند که دستورالعملها را به زبان ماشین تبدیل نمایند( مانند زبان C ) . ضمن اینکه هر نرم افزار قابلیت های خاص خود را دارد که کار کردن با آنها را سخت یا آسان می کند . برخی از نرم افزارها هم الزاما به زبان ماشین نوشته می شوند( مانند زبان اسمبلی ). به طور کلی هر نرم افزار به یکی از دو دسته نرم افزارهای سیستمی و نرم افزارهای کاربردی تعلق دارد .

نرم افزار (Soft ware ) یا برنامه های کامپیوتری دستور العملهایی هستند که باعث کار کردن سخت افزار (Hardware) میشوند. نرم افزار سیستم ( سیستمهای عامل ) که کار کامپیوتر را کنترل میکنند و برنامه های کاربردی مانند برنامه های واژه پردازی صفحه گسترده ها ، پایگاه داده ها که وظایف را برای کاربران کامپیوتر انجام میدهند ، دو نوع اصلی نرم افزار هستند. نرم افزار شبکه که باعث ارتباط گروهی از کامپیوتر ها میشود و نرم افزار برنامه نویسی که ابزار هایی را برای نوشتن برنامه ها در اختیار برنامه نویسان قرار میدهد دو گروه اضافی دیگر هستند.

.::رایانه یا کامپیوتر computer : با رایانه شخصی یا PC Personal Computer – و اجزا آن آشنا شویم(2)   

.::رایانه یا کامپیوتر computer : با انواع مختلف کامپیوتر و رایانه های رایج در دنیا آشنا شویم (1)


......................... ادامه را باهم بخوانیم ( فقط کلیک کنید) .........................

نویسنده » » ساعت 2:5 عصر روز پنج شنبه 87 فروردین 8

بسته به اینکه شما چطور حساب کرده باشید، وبی که در مقابل ماست ?? تا ?? محمد حسین تقوایی زحمتکش – وبلاگ فن آوری اطلاعات یزد - پانزده 15 رخداد و حرکت نوین  فن آوری اطلاعات و ارتباطات که جهان امروز را تغییر دادسال از سنش گذشته است. هر چند که هنوز این نوجوان مورد بحث ما زمان زیادی را تا بزرگ شدن در پیش‏رو دارد اما در عین حال، آنقدر بزرگ شده است که بتوانیم در مورد لحظاتی از عمرش صحبت کنیم؛ لحظاتی کلیدی.

این لحظات، روز، ساعت یا دقایقی هستند که همگان را شگفت‏زده کرده‏اند. لحظاتی که کارگردانان موفق آنها، هنگام دیدن نتیجه کاراشان (ایده‏ای نو، آغاز به کار یک سایت، فروش اولین محصول و یا ذخیره اولین اطلاعات) فریاد شادی سرداده‏اند. بجای ترتیب تاریخی ما این ?? داستان را بصورت صعودی بر اساس اهمیت آورده‏ایم: Drudge Report  ،وبسایت یاهو Yahoo ،Blogging Katrina ، وبسایت خرده فروشی ای بی  eBay ،  Wikipedia ،Friendster

Craigslist Oddpost  ، URL،  مرورگر گرافیکی ، Amazon ، LO! ، Googl، Netscape وwww  از مواردی است که به تاریخچه آغار به کار هریک اشاره می کنیم


......................... ادامه را باهم بخوانیم ( فقط کلیک کنید) .........................

نویسنده » » ساعت 2:2 عصر روز پنج شنبه 87 فروردین 8

در بسیاری از تبلیغ‌ها، بر روی سرعت پردازنده‌ی یک کامپیوتر تأکید می‌شود. چنین محمد حسین تقاویی زحمتکش - وبلاگ فن آوری اطلاعات یزد سرعت کامپیوتر و رایانه : عوامل واقعی که در سرعت کامپیوتر و رایانه شما تاثیر  واقعی دارند(1)آگهی‌هایی مانند تبلیغ‌یک ماشین است که کاملاً بر روی موتور ماشین تأکید کرده و به سرعت آن می‌پردازند و درباره‌ی عملکرد سایر قسمت‌های آن اطلاعات زیادی ارائه نمی‌دهند. همانطور که عملکرد کلی یک ماشین دربرگیرنده‌ی عملکرد تمام اجزای سازنده‌ی آن مانند جعبه دنده، وزن، آیرودینامیک بودن، قدرت و غیره است؛ سرعت یک PC نیز به فن‌آوری‌های گوناگونی بستگی دارد که بسیاری از مردم به آنها توجه نمی‌کنند.

البته سرعت پردازشگر بسیار مهم است اما نباید این بخش از کامپیوتر سایر مشخصات و اجزای آن را تحت شعاع قرار دهد، خصوصاً وقتی که کامپیوتر خودتان را با کامپیوتر کس دیگری مقایسه می‌کنید. برای مثال شاید به تازگی کامپیوتری با پردازشگر Mhz??? خریده باشید؛ اما با وجود جدید بودن کامپیوترتان، سرعت اجرای بازی‌ها در آن در مقایسه با سرعت اجرای برنامه‌ها در کامپیوتر دوستتان با پردازشگر Mhz??? ، کم است.

 


......................... ادامه را باهم بخوانیم ( فقط کلیک کنید) .........................


نویسنده » » ساعت 2:2 عصر روز پنج شنبه 87 فروردین 8

سلام خدمت بازدید کنندگان گرامی

امروز می خوام یک برنامه به شما معرفی کنم که حدود ?? درصد کاربران اینترنت و یاهو مسنجر به دنبالش هستند

Tlle chat V1 : اسم برنامه

  ??? Kb : حجم برنامه

برتری این برنامه نسبت به برنامه های مشابه این است که با تمام مودم ها سازگار است  یعنی با تمام مودم ها کار می کند

شرح کار برنامه : کار این برنامه در آوردن تلفن اشخاص در حال چت با شما است ... یعنی وقتی شما با کسی در حال چت کردن هستید می توانید به راحتی در کمتر از ?? ثانیه تلفنی را که شخص مقابل با آن به اینترنت وصل شده است را بدست آورید

 

برای دانلود برنامه اینجا کلیک کنید



نویسنده » » ساعت 3:1 عصر روز چهارشنبه 87 فروردین 7

کدهوبلاگ زیبا و زیبایی وبکد های جاوا اسکریپت برای وباگه کد جاوا میخوای ...,tiptopblogلاگ ,javacodلاگ و قالبهای وبلاگ و سایت ای جاوا اسکجاوا اسکریپت،جاوااسکریپت،جاوا،کد،کدجاوا،کد جاوا،کدجاوااسکریپت،کدهای جاوا،کد های جاوا،کدهای جاوااسکریپت،ایران،فارسی،پارسی،رایگان،مجانی،کدهای خفن جاوا،کدهای توپ جاوا اسکریپت،سایت تخصصی جاوا اسکریپت ایران،کدهای تخصصی،زبان جاوا،زبان برنامه نویسی،اسکریپت،منبع کدهای جاوا،بزرگترین آرشیو،بهترین منبع،جاوا ایرانی،جاوا فارسی،خبرنامه جاوا،کدهای صفحه،کدهای تاریخ و زمان،کدهای زیباکننده صفحه،کدهای بازی،کدهای منو و یا لیست،کد جستجوگر ها،کدهای لینک،کدهای ابزار جاوا اسکریپت،کدهای عکس،کدهای اسکرول بار،کدهای استاتوس بار،کدهای موس،کدهای متن،کدهای آهنگ،کدهای افکت برای صفحه،کدهای فرم،کد کوکی ها،آموزش جاوا،آموزش جاوا اسکریپت،آموزش جاوااسکریپت،مقدمه ای بر جاوا،مقدمه جاوا اسکریپت،پارامتر ها در جاوا اسکریپت،شرط در جاوا اسکریپت،آبجک ها و یا اشیا در جاوا اسکریپت،متغیر های جاوا،توابع در جاوا اسکریپت،آرایه ها در جاوا اسکریپت،ایجاد حلقه به کمک جاوا اسکریپت،معادلات قاعده ای،ایجاد کوکی،نمایش کوکی،خواندن کوکی،حرکت با جاوا اسکریپت،موس و صفحه کلید،عملیات برنامه نویسی،کلمات تخصصی جاوا اسکریپت،پی اچ پی ،اسکریپت های پی اچ پی ، اسکریپت تماس با ما ،اسکریپت معرفی سایت،اسکریپت فیلتر شکن،آموزش پی اچ پی،آموزش طراحی آر اس اس،نمایشگر آر اس اس،خدمات،خدمات آر اس اسی،اچ تی ام ال،کدهای اچ تی ام ال،آموزش اچ تی ام ال،استایل شیت ها در اچ تی ام ال،کلاس و آی دی،تگ های اچ تی ام ال،تگ،متا تگ،متا تگ ها در اچ تی ام ال،موتور جستجوگر فارسی،بهترین جستجو،جستجو در صفحات فارسی،دانلود،مرکز دانلود نرم افزار،خدمات رایگان،سرویس رایگان ارسال ایمیل،خبرنامه،توضیح مفاهیم جاوا اسکریپت،قالب،قالب رایگان،قالب وبلاگ،قالب برای میهن بلاگ،بهترین قالب ها،پیشرفته ترین قالب هاریپتtheme,theme for blogs,weblog,java,java,java ,free ,best ,free java for iranian,download,download center,services,php ,php,learning php,learn php,free php ,rss,rss reader,design rss,design rssreader,rssreader,html,html code,html tags,meta tags,style sheet,style,id,class,tag,learn,learning java ,iranian java,,top ,searchy engine,the best search in iranin web pages,free,theme,teme,weblog,mihanblog,blogfa,theme for weblog,blog.iranian blog,online design,java newsletter,davood,davood mirzaee,davood mirzaei,davood007devoo,js4ir,www.js4ir.com,http,java4ir@gmail.com,js4ir@yahoo.com,js4ir.mihanblog.com,iran,shiraz


 



نویسنده » » ساعت 3:43 عصر روز سه شنبه 87 فروردین 6

   1   2      >