سفارش تبلیغ
صبا ویژن



بهترین برنامه های یک گوشی - بهترین کدهای جاوا و کد و برنامه و کلیپ و بازی و آهنگ و...

   

                                                                
شاید شما نیز تاکنون از یکی از نرم افزارهای جامعی که در مورد قرآن کریم ساخته شده است استفاده کرده باشید . ( نرم افزار قرآنی سلیم و نرم افزار نورالجنان از معروفترین و کاملترین نرم افزارهای قرآنی ِ فارسی در این زمینه هستند) .

اما شما نیز با من هم عقیده باشید که مرور و قرائت آیات الهی قرآن کریم بر روی یک رحل قرآن و ورق زدن آن - به جای خواندن قرآن بر روی مانیتور و با استفاده بالا و پایین کردن ماوس و دکمه های کیبورد حس حال دیگری دارد …


اینبار قصد معرفی نرم افزاری جالب را داریم که با استفاده از آن قادرید یک محیط شبیه سازی شده سه بعدی را برای مرور آیات قرآنی تجربه کنید .


نرم افزار قرآن سه بعدی - منبع شاهوار دات نت


در این نرم افزار شما می توانید به صورت کاملا سه بعدی اقدام به خواندن قرآن مجید با خط زیبای عثمان طه، کنید .


شما به راحتی قادرید تا موقعیت رحل قرآن و زاویه قرار گیری قرآن و فاصله قرآن تا چشمان خود را تغییر داده و با استفاده از ماوس به راحتی صفحات قرآن را ورق بزنید .


بی شک حسی که بعد از ورق زدن هر برگ از قرآن به شما دست خواهد داد بسیار نزدیک به حسی است که یک قرآن واقعی را ورق می زنید …


همچنین از آنجایی که نرم افزار فوق به صورت Portable (بدون نیاز به نصب) تهیه شده است ، می توانید آن را بر روی کول دیسک و یا انواع مختلف حافظه های جانبی انتقال داده و هر مکانی که دسترسی به سیتم عامل ویندوز دارید به مرور آیات قرآنی بپردازید .


[ادامه مطلب …]



نویسنده » » ساعت 10:55 عصر روز جمعه 87 تیر 7


امروز قصد معرفی نرم افزاری را داریم که با استفاده از اون می توانید فرمتهای تصویری موبایل خود را با پسوند 3GP به فیلمهای قابل پخش در کامپیوتر تبدیل نمایید(که Dady Yanki) در خواست این نرم افزار را داده بودند .

لازم به ذکر است این نرم افزار علاوه بر تبدیل 3GP به فیلم ، قادر است عکس این عمل را نیز انجام دهد ، یعنی کلیپ های تصویری خود را می توانید با استفاده از این نرم افزار به فیلمهای قابل پخش در گوشی های موبایل تبدیل نمایید .

لازم به ذکر است ImTOO 3GP Video Converter قویترین نرم افزار در تبدیل فرمتهای گوشی های موبایل ، تا به امروز است . پس از دستش ندید .

منبع : شاهوار دات نت

برای دانلود و مشاهده پسورد بر روی More کلیک کنید .

دانلودImTOO 3GP Video Converter به همراه کرک و شماره سریال برنامه

حجم : 2.9 مگابایت

پسورد جهت باز کردن فایل : www.shahvar.net



نویسنده » » ساعت 10:34 عصر روز دوشنبه 87 خرداد 6