سفارش تبلیغ
صبا ویژن



هک موبایل و کامپیوتر - بهترین کدهای جاوا و کد و برنامه و کلیپ و بازی و آهنگ و...

   

ممکن است گوشی تلفن همراه شما هم هک شود ؛ شاید در نگاه اول واژه هک با روش های معمول هک گوشی تلفن همراه – موبایل و راه مقابله با‌آن آشنا شویم وبلاگ فن آوری اطلاعات یزد - محمد حسین تقوایی زحمتکشHack و هکر Hacker را فقط در دنیای کامپیوتر و اینترنت جستجو کنید اما امروزه با پیشرفت فن آوری ارتباطات ؛ هکرها یا نفودگران بیشماری با حربه و ترفندهای جدیدی وارد عرصه ارتباطات سیار یا موبایل شده اند البته کشور ایران به دلیل دارا بودن زیرساختار ضعیف شبکه تلفن همراه به خصوص نسل دوم و سرعت کم مبادلات و از حیث نفوذ ؛ تخریب و هک تا حدی محفوظ است . اما دانستن این امر حدی جلوی تخریب اطلاعات کاربران مجازی را خواهد  گرفت.

در حالی که امروزه کارشناسان امنیتی بر بکارگیری راه‌های گوناگون برای مقابله با این اقدامات هشدار می‌دهند اما تا همین یک سال پیش معتقد بودند که هک در شبکه مخابراتی معنایی ندارد.


......................... ادامه را باهم بخوانیم ( فقط کلیک کنید) .........................



نویسنده » » ساعت 1:58 عصر روز پنج شنبه 87 فروردین 8

 

چگونه وبلاگ هک می شود، آشنایی با روند هک وبلاگ و روشهای تقویت امنیت مدیریت وبلاگ

دوستان عزیز شاید از برخی شنیده باشید که فلان وبلاگ هک شده است ،در اصل سرویس ارایه دهنده وبلاگهای رایگان رایج مانند سرویسهای بلاگفا ؛ میهن بلاگ ، پرشین بلاگ و فارسی بلاگ دارای امنیت فوق العاده هستند پس چگونه یک وبلاگ هک می شود!!! جواب ساده است ایمیل مدیروبلاگ هک می شود!!! به سادگی و با استفاده از نرم افزارها و با ترفندهای مختلف هکر ، پاسورد (کلمه عبور) پست الکترونیکی مدیر وبلاگ را می یابد !! وارد ایمیل قربانی شده و با ترفنددیگر و با بهره گیری از سرویس "فراموشی رمز عبور" و به جای مدیروبلاگ درخواست رمز وبلاگ قربانی می کند خوب!!! برای پست الکترونکی تصرف شده رمز عبور فرستاده می شود واز این پس هکر با رمز عبور وبلاگ قربانی وارد وبلاگ شده و آن را فتح می کند!! به همین سادگی !!

 پس سوال این است چگونه وبلاگمان هک نشود!! جواب امنیت وحفاظت از ایمیل مربوط به وبلاگ و جواب به این سوال را در ادامه از زبان مدیر پشتیبان سایت مهین بلاگ و از وبلاگ مدیر میهن بلاگ مرور می کنیم

............. (+ادامه مقاله را بخوانیم-  کلیک کنید)...............


......................... ادامه را باهم بخوانیم ( فقط کلیک کنید) .........................

نویسنده » » ساعت 3:18 عصر روز چهارشنبه 87 فروردین 7


bluetooth hackin free dawnlod java mobile


سلام دوستان.


برنامه bluetooth hackin برنامه کاملی برای هک موبایل از طریق بلوتوث می باشد که این برنامه جاوا می باشد.


 

   دالنود رایگان     حجمش فقط 105kb


نویسنده » » ساعت 3:50 عصر روز سه شنبه 87 فروردین 6