سفارش تبلیغ
صبا ویژن



سرعت کامپیوتر و رایانه : عوامل واقعی که در سرعت کامپیوتر و رایان - بهترین کدهای جاوا و کد و برنامه و کلیپ و بازی و آهنگ و...

   

در بسیاری از تبلیغ‌ها، بر روی سرعت پردازنده‌ی یک کامپیوتر تأکید می‌شود. چنین محمد حسین تقاویی زحمتکش - وبلاگ فن آوری اطلاعات یزد سرعت کامپیوتر و رایانه : عوامل واقعی که در سرعت کامپیوتر و رایانه شما تاثیر  واقعی دارند(1)آگهی‌هایی مانند تبلیغ‌یک ماشین است که کاملاً بر روی موتور ماشین تأکید کرده و به سرعت آن می‌پردازند و درباره‌ی عملکرد سایر قسمت‌های آن اطلاعات زیادی ارائه نمی‌دهند. همانطور که عملکرد کلی یک ماشین دربرگیرنده‌ی عملکرد تمام اجزای سازنده‌ی آن مانند جعبه دنده، وزن، آیرودینامیک بودن، قدرت و غیره است؛ سرعت یک PC نیز به فن‌آوری‌های گوناگونی بستگی دارد که بسیاری از مردم به آنها توجه نمی‌کنند.

البته سرعت پردازشگر بسیار مهم است اما نباید این بخش از کامپیوتر سایر مشخصات و اجزای آن را تحت شعاع قرار دهد، خصوصاً وقتی که کامپیوتر خودتان را با کامپیوتر کس دیگری مقایسه می‌کنید. برای مثال شاید به تازگی کامپیوتری با پردازشگر Mhz??? خریده باشید؛ اما با وجود جدید بودن کامپیوترتان، سرعت اجرای بازی‌ها در آن در مقایسه با سرعت اجرای برنامه‌ها در کامپیوتر دوستتان با پردازشگر Mhz??? ، کم است.

 


......................... ادامه را باهم بخوانیم ( فقط کلیک کنید) .........................


نویسنده » » ساعت 2:2 عصر روز پنج شنبه 87 فروردین 8