سفارش تبلیغ
صبا ویژن



با برخی از ناسازگاری سخت‌افزاری و نرم‌افزاری کامپیوتر و روشهای ر - بهترین کدهای جاوا و کد و برنامه و کلیپ و بازی و آهنگ و...

   

یکی از مسایلی که از روزهای اول زندگی کامپیوتر مطرح است سازگاری بین اجزای محمد حسین تقوایی زحمتکش – وبلاگ فن آوری اطلاعات یزد - با برخی از  ناسازگاری سخت‌افزاری و نرم‌افزاری کامپیوتر و روشهای رفع آن آشنا شویمسخت‌افزاری و نرم‌افزاری می‌باشد. مشکل موجود اساساً ناشی از کمبود استانداردهای طراحی در صنعت نوپای کامپیوتر بود. طراحان زیرک نرم‌افزار نیز به این مشکل دامن می‌زدند. آنها با تولید کالاهایی که با محصولات موجود ناسازگار بودند، می‌خواستند در مسابقه‌ای که بین تولیدکنندگان سخت‌افزار و نرم‌افزار وجود داشت برنده شوند.

اما حال، زمان تغییر کرده است و استانداردها نیز به لطف تلاش‌های گروه‌هایی مانند ANSI و ISO پیشرفت چشمگیری کرده‌اند. اینترنت نیز در از بین بردن چنین موانعی که بیشتر شامل همان ناسازگاری بین اجزای سخت‌افزاری و نرم‌افزاری می‌شود، نقش بسزایی داشته است.

علی‌رغم افزایش سازگاری بین اجزای مختلف کامپیوتری، شاید هر از چند گاهی شما با اندک محصولاتی برخورد کنید که با یکدیگر سازگاری نداشته باشند. در این مقاله به برخی از موارد ناسازگاری که بیش از همه شناخته شده‌‌اند اشاره خواهیم کرد و نحوه‌ی رفع چنین مشکلاتی را نیز بیان خواهیم نمود. همچنین به توضیح یکسری مسایل می‌پردازیم که شما می‌توانید با بکارگیری آنها از بوجود آمدن مشکلات ناشی از ناسازگاری بین اجزای مختلف کامپیوتر جلوگیری کنید.

 

 


......................... ادامه را باهم بخوانیم ( فقط کلیک کنید) .........................

نویسنده » » ساعت 2:5 عصر روز پنج شنبه 87 فروردین 8