سفارش تبلیغ
صبا ویژن



آشنایی کامل بادوره ها و مدارک آموزشی بین المللی شرکت مایکروسافت - بهترین کدهای جاوا و کد و برنامه و کلیپ و بازی و آهنگ و...

   

افرادی که هر یک از مدارک شرکت Microsoft را اخذ نمایند به عنوان MCP ) محمد حسین تقوایی زحمتکش – وبلاگ فن آوری اطلاعات یزد - آشنایی کامل بادوره ها و مدارک  آموزشی بین المللی  شرکت مایکروسافت MicrosoftMicrosoft Certified Professional ) شناخته می شوند. این افراد از سایر پرسنل و متخصصین فن آوری اطلاعات IT متمایز می باشند و می توانند به صورتی تخصصی از محصولات و تکنولوژی های شرکت Microsoft استفاده کنند. این موضوع به روشنی قابل درک است که اخذ این مدارک می تواند امنیت شغلی شما را تضمین کرده و موجب ترقی اعتبار شما به عنوان یک فرد متخصص شود.

این مدارک که به مجموعه آنها MCP (Microsoft Certified Professiona) گفته میشود، طی امتحانات استانداردی، به افرادی داده میشود که در به کارگیری یا پیاده کردن یکی از محصولات یا فناوریهای مایکروسافت مهارت کافی کسب کردهاند. کسب این مدارک، نشان دهنده آن است که صاحب مدرک در به کارگیری آن محصول، محصولات یا فناوریها از نظر شرکت مایکروسافت تخصص کافی دارد. از سوی دیگر، صاحب مدرک میتواند به بعضی اطلاعات فنی موجود روی سایت مایکروسافت دسترسی مستقیم داشته باشد. مایکروسافت صاحبان این مدارک را به کنفرانسها و سمینارهای فنی خود دعوت میکند و مجلهای را هم ویژه این افراد منتشر میکند.


......................... ادامه را باهم بخوانیم ( فقط کلیک کنید) .........................

نویسنده » » ساعت 2:6 عصر روز پنج شنبه 87 فروردین 8