سفارش تبلیغ
صبا ویژن



+ نرم افزار قرآن سه بعدی … - بهترین کدهای جاوا و کد و برنامه و کلیپ و بازی و آهنگ و...

   

                                                                
شاید شما نیز تاکنون از یکی از نرم افزارهای جامعی که در مورد قرآن کریم ساخته شده است استفاده کرده باشید . ( نرم افزار قرآنی سلیم و نرم افزار نورالجنان از معروفترین و کاملترین نرم افزارهای قرآنی ِ فارسی در این زمینه هستند) .

اما شما نیز با من هم عقیده باشید که مرور و قرائت آیات الهی قرآن کریم بر روی یک رحل قرآن و ورق زدن آن - به جای خواندن قرآن بر روی مانیتور و با استفاده بالا و پایین کردن ماوس و دکمه های کیبورد حس حال دیگری دارد …


اینبار قصد معرفی نرم افزاری جالب را داریم که با استفاده از آن قادرید یک محیط شبیه سازی شده سه بعدی را برای مرور آیات قرآنی تجربه کنید .


نرم افزار قرآن سه بعدی - منبع شاهوار دات نت


در این نرم افزار شما می توانید به صورت کاملا سه بعدی اقدام به خواندن قرآن مجید با خط زیبای عثمان طه، کنید .


شما به راحتی قادرید تا موقعیت رحل قرآن و زاویه قرار گیری قرآن و فاصله قرآن تا چشمان خود را تغییر داده و با استفاده از ماوس به راحتی صفحات قرآن را ورق بزنید .


بی شک حسی که بعد از ورق زدن هر برگ از قرآن به شما دست خواهد داد بسیار نزدیک به حسی است که یک قرآن واقعی را ورق می زنید …


همچنین از آنجایی که نرم افزار فوق به صورت Portable (بدون نیاز به نصب) تهیه شده است ، می توانید آن را بر روی کول دیسک و یا انواع مختلف حافظه های جانبی انتقال داده و هر مکانی که دسترسی به سیتم عامل ویندوز دارید به مرور آیات قرآنی بپردازید .


[ادامه مطلب …]



نویسنده » » ساعت 10:55 عصر روز جمعه 87 تیر 7